Добрата критика е лично мнение, поднесено интелигентно. Интервю с критика Чандлър Бър на страницата VPP Портал

26 август 2011

Miss Dior Chérie L`Eau, Dior





лансиран 2009 г.
Eau de Toilette
Olfactive Group: Floral



С много



търпение - успях. Ориентирах се в многовалентната серия Miss Dior Chérie. Като видя такова повтаряне на името и различни версии, губя лесно интерес и подозирам заговор срещу парфюмния клиент, който няма време за детайлите и грабва първото, което помни. Като едното нищо мога да се озова с това издание в ръката, пък да съм фен на Miss Dior Chérie (EDP, 2005). Което и реално ми се случи и без да съм страстен почитател на първообраза. Касирам фал-старт в дисциплината Miss Dior Chérie. L`Eau е младежки акватичен и неангажиращ парфюм и ми стои като прозрачно рокле, купено по погрешка с пет размера по-малко. Няма да влизам в крайности и да кажа „...мирише и прилича на урина, която са боядисали в зелено и са налели в Dior флакон”, както го е заявила една потребителка на fragrantica.com. Това ще си го помисля наум само. На глас ще споделя, че ми мирише масово и евтино.


Тънката



горчивина на връхните нотки ми разкривява физиономията като да съм облизала лъжица в която е имало ампула течен аналгин. И (untitled) на Maison Martin Margiela започва с подобна горчивина, но не завива към минерална вода. Горчивият портокал не ми се връзва никак с мириса на зелена вода, който избива отдолу в L`Eau. Бистра е, не искам да кажа, че е заблатена, но е обикновена вода, в която са престоили зелени треви за свежест. Поизбелява след час до цвят на гардения, маркиран отдалеч. Стилизирано бяла гардения от няколко щриха, без настойчивите ѝ, маслени тръпки. "Miss Dior Chérie L'Eau не е сложен аромат.", казва носът зад парфюма Francois Demachy и ме умилостява с признанието си. В моят случай на неодобрение го приемам като разкаяние за безумната цена на парфюма. Идеята му е била да даде акцент на красотата в простия ѝ, несложен вид. И аз се прехласвам по семпли неща, даже най-вече по тях. Неграмотна съм наприимер за сложна джазова музика или импресионистична картина, обаче в Miss Dior Chérie L`Eau не откривам прелестта на чистата линия. Безкрайно дълъг ми се вижда акватично нагарчащият остатък. Наподобявам го на удавени под вода момини сълзи, щом се включи и мускус.



Горчи


ми в компанията на този парфюм. Приповдигнато оптимистичния му тон не ми действа свежарски, само ме замисля, че съм прехвърлила възрастта, в която и без парфюм съм свежа. L`Eau би стоял добре на младото и хубаво момиче, на което му е весело и без друга, освен младостта причина. Както и на всяка дама, която се допълва с акватичните нотки. Озоновото му настроение не е за анаероби като мен. Нагнетява ми напрежение и ми става глупаво, че не мога да оценя глътката летен разкош в аромата. Засрамва ме, че има толкова много фенове, а мен ме държи настрана. За мен е неодушевено прозрачен. За останалите красиво прозрачен. Аква контурен.

1 коментар:

Анонимен каза...

Prekrasen e ...:)

Публикуване на коментар