Добрата критика е лично мнение, поднесено интелигентно. Интервю с критика Чандлър Бър на страницата VPP Портал

05 февруари 2011

Romance, Ralph Lauren




лансиран 1998 г.
Еau de Parfum
Olfactive Group: Floral Fruity


Чист и нежен


като цветния полен аромат, от който струи пролет. Сякаш съм отворила прозорците и топъл вятър е подгонил в стаята ми ронещия се цвят на овошките. Във въздуха танцуват розови бадеми, бели пеперуди, жълт дрян – пролетта ме кани на валс. Приятно е. Грижите ми бавно избледняват, замечтавам се и пролетта ме завърта в кръг, без да се усетя. Romance ме парфюмира не просто романтично и женствено, но и с много жизненост. Той не е въздушно нежен, в него има скрита сила, която се разгръща постепенно и затова мога да го свържа и с по-зрялата възраст. Макар да няма изкусителна покана в посланието му, Romance не би бил подходящ за офис или делово ежедневие. Веселият му, закачлив тон подхожда повече на свободното време, на времето за почивка и мечти.



Уханните ноти



рисуват грациозни пируети в началото. Лайка и джинджифил, роза и фрезия са луксозно подправени с цитруси във връхните нотки. Усещам най-вече нежната фрезия и особената сочност на джинджифила от ароматнато начало. Срещнах мнения, че ароматът се нанася остро и силно цитрусово, което ме кара да недоумявам дали говорим за един и същи парфюм. Romance има всъщност прекрасно и нежно начало, което изпълва въздуха с пролет. Вместо да отслабва, ароматът набира сила, и изящните пируети стават задъхан танц на цветното сърце. Диви карамфили са тези, които бих отличила, но са много деликатни и изтънчени, което предполагам, идва от размесването им с лотус и лилия. Описаните виолетки от ароматното сърце не са фактор във възприятието и в никой случай не мога да нарека аромата теменужен. Лавинообразната сила на парфюма аргументирам с неговите базисни ноти, нехарактерни за цветно-плодовите ухания. В базата на Romance има добре изразено пачули и дъбов мъх, но отново нежно обработени с мускус и екзотични дървеса. С тези ноти си обяснявам и особено добрата трайност на парфюма, нетипична за нежните, пролетни аромати.


Носих

Romance при различни условия и се радвам, че го опознах толкова добре. В началото бях предубедена, заради принадлежността му към цветно – плодовите аромати и упорито търсих плодовото присъствие, което да ме разочарова. С днешна дата бих го квалифицирала като цветно дървесен. Усещането за фин лукс и чистота, което ми носи парфюмът, е съизмеримо с това на друг, набеден за цветно плодов аромат – Femme (Hugo Boss). Ако приема, че такова е основното звучене на групата, то бих променила изцяло негативното си отношениe към нея. Струва ми се обаче, че Romance и Femme са по-скоро щастливите, луксозни изключения.

1 коментар:

Анонимен каза...

ЗДРАВЕЙТЕ!
ОТ ГОДИНИ ПО ЕДНА СЛУЧАЙНА НЕСЛУЧАЙНОСТ ПОПАДНАХ НА ВАШИЯ САЙТ И СЪМ ВЯРНА ВАША ПОЧИТАТЕЛКА И "РЕКЛАМИСТ"! НЯМА ТАКАВА АНАЛОГИЧНА ПОЕЗИЯ КАТО ВАШАТА ЗА НЕОБЯТНОТО ЦАРСТВО НА ПАРФЮМИТЕ!
ПРЕДИ ГОДИНИ ПОПАДНАХ В РЕФАН НА lAUREN STYLE HA RALPH LAUREN.ДАНО НЕ БЪРКАМ В ИЗПИСВАНЕТО! РЯДКО ПОВТАРЯМ АРОМАТ,ЗАЩОТО ЧНЕ МЕ ЗАДОВОЛЯВА ДОСТАТЪЧНО СЕТИВАТА МИ,НО ТОЗИ БЕШЕ ПО-РАЗЛИЧЕН,ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ГО СПРЯХА.А В БЪЛГАРИЯ ЯВНО ИЗОБЩО НЕ ГО ВНАСЯТ! РАЗКАЖЕТЕ МИ ЗА НЕГО!
БЛАГОДАРЯ ВИ И МНОГО СЛЪНЧЕВИ ДНИ ЗА ВАС!
ДЕСИСЛАВА

Публикуване на коментар