Добрата критика е лично мнение, поднесено интелигентно. Интервю с критика Чандлър Бър на страницата VPP Портал

12 февруари 2011

L de Lolita Lempicka, Lolita Lempicka




лансиран 2006 г.
Eau de Parfum
Olfactive Group:
Oriental Vanilla (fragrantica.com),
Heavy Gourmand (Perfumes: the A-Z Guide)


Уютна


и уханна pâtisserie в Южна Франция, е мястото, на което ме пренася този аромат. Малките, частни магазини за най-фините сладкарски изкушения, мамят на всеки ъгъл с ароматни, прясно изпечени сладкиши. Тук можеш да седнеш на спокойна чаша кафе и да си устроиш малък пир за ознаменуване края на една диета или просто за да стане денят по-доволен. Така приятно ми действа и L de Lolita Lempicka, сякаш току–що съм изпила чаша капучино, декорирано с лъскава канела и съм хапнала най-нежния кейк с лешников крем. Ароматите с ванилия не са сред любимите ми и като цяло тази ароматна съставка не ме въодушевява в парфюмен флакон, но L de Lolita Lempicka не е просто ванилия с оттенъци на тютюн, а предлага много повече за сетивата. Разбирам защо повечето, които го познават, го отнасят към зимата – заради празничните трапези с красиви десерти, заради топлината и уюта, с които свързваме Коледа.


Нагарчащият аромат


на портокалова кора, сложена върху лумкащата печка, ми напомня ароматното начало на парфюма. Така правеха в моето семейство с прясно обелените портокалови кори и те подскачаха и свистяха от топлината. Действаше като освежител на въздуха и в далечния ъгъл на стаята се усещаше особено приятно. Канелена е сърцевината на L de Lolita Lempicka, но това е най-прекрасната канела, на която съм се радвала в парфюм. За да акцентирам върху нейната изключителна финност и балансираност, ще споделя, че от дете имам непоносимост към канела. Толкова изискана е и ванилията в аромата – неподслаждана, естествена и филтрирана. L de Lolita Lempicka изсъхва до мускус и бобова тонка. Не знам дали тяхното дуо или истински табак, дават усещането за нтензивното присъствие на запалена, качествена пура. Усещане, споделено в много мнения за парфюма.


Тежък



би се сторил на мнозина този аромат. Тежък наистина, но в смисъл плътен, без да ме задушава. Чудесен избор за зимните дни и особено за празниците. Комфортно се чувствам в ескорта на парфюма и го ценя все повече на фона на много по-досадно ванилови аромати. Ако изобщо мога да се прекоря и да нарека ванилията луксозна, то ще дам пример с L de Lolita Lempicka. Заедно с Vanille Noire (Yves Rocher), познавам вече два парфюма, в които я намирам изискана.
Мислех, че съм сложила последната точка в това описание, но на вратата се звънна и ме попитаха какъв сладкиш съм приготвила, понеже ухае на сладкарница. Бях нанесла L de Lolita Lempicka поне преди час.

Няма коментари:

Публикуване на коментар