Добрата критика е лично мнение, поднесено интелигентно. Интервю с критика Чандлър Бър на страницата VPP Портал

01 юни 2011

Amethyst, Lalique



лансиран 2007 г.
Еau de Parfum
Olfactive Group: Floral Fruity


Сигурно


е много трудно да направиш парфюм с касис без да наподобиш бутилка сок Granini или BBB. Съчувствам искрено на парфюмерите в тези им непосилни усилия, понеже винаги се чувствам по невнимание залята с такъв сок. Amethyst ми носи същото усещане, но е определено по-траен от сок. За тези, които не се разбират с цитрусовите аромати, а търсят прохладен и свеж летен парфюм, Amethyst предлага ежедневна резлива глътка. Няма друга хитрина в него или поне аз не виждам такава. Приятно плодов и лилав. Ако и да съм очаквала заради името, че някой може да направи от касис скъпоценен или полускъпоценен камък, значи съм се разочаровала и името е избрано само заради цвета.


Касисът


надделява над всичко друго в този аромат – той започва и завършва на него. Ако не сте пили сок от касис от магазина (различен от домашния), дано поне сте попадали на дъвка Hubba Bubba с касис. Така мога да илюстрирам плодовият дъх в парфюма, за онези, които не го познават. Оптимистичен, жизнерадостен и силно химизиран аромат е Amethyst в началото си. С намесата на цветята от задния фон, които не мога да разпозная, парфюмът става по-луксозен, а вкусът омеква. Леката резливина се смесва с умерена сладост. Четох мнение, че парфюмът е много кисел, но за беда (понеже обичам кисели аромати), не мога да потвърдя. Напротив, колкото повече съхне, толкова по-меден чувствам иланг – иланг от състава. Различавам много мускус от базисните нотки и това прави Amethyst приемлив дори за мен, при цялата ми липса на ентусиазъм от плодове в парфюм. Само да можеше да започва някъде от средата си.


Непретенциозен



и летен ще архивирам парфюмът във файловете си. Силно фруктов, но без да е с тънък и писклив глас. Плътен и с добро присъствие, с безапелационна трайност аромат. Ако не ме притеснява, че ще ме оглеждат за залята със сок дреха, бих се осмелила да го нося и когато дежуря в офиса, докато другите са в отпуска. Няма женствени акценти и това пък го прави неутрален за възрастите. Все пак си го представям повече в гардеробчето на дама, която купува крем за лице без червена точка 35+. За тези с точката като мен, парфюмът би бил подходящ за кратък летен флирт. Весело ни е, хубаво ни е двамата, но няма да си разменим телефоните и имената накрая. Той е много закачлив с всички, аз пък съм с претенции за уникалност. До някое следващо лято.

Няма коментари:

Публикуване на коментар