Добрата критика е лично мнение, поднесено интелигентно. Интервю с критика Чандлър Бър на страницата VPP Портал

01 ноември 2010

CK be, Calvin Klein




Eau de Toilette, унисекс
създаден 1996
Olfactive Group: Floral Woody Musk

Не бих отказала

безкрайната прохлада на този аромат в горещ летен ден или при спортуване, въпреки, че върху мъжка кожа стои по-добре. Всъщност далеч по-добре: мускулестата повърхност подсилва излъчването му за здраве и свежест. Не съм привърженик на унисекс парфюмите, но не мога да не призная, че този СК контрагент реагира добре и в женска среда. Без да имам усещането, че съм взела погрешка афтършейва на любимия, този аромат ме кара да се усещам чиста и тонизирана. Парфюмният гардероб на млада, спортно-елегантна двойка влюбени, би бил най-подходящата цел за този аромат.


Прохладата на аромата



свързвам с ударната доза мента от връхните нотки. Тази хладна свежест, примесена с лавандула, омекотява фокуса върху всички останали многобройни съставки, така че комбинацията мента-лавандула изпъква в центъра на композицията. Изпробвайте аромотерапевтичната сила на този дует върху памук или блотер и ще усетите истински студ в ноздрите. Най-отговорно гарантирам, че ако направите подобен тест, когато сте настинали, ще се отпуши и хремавият ви нос. Тази скрежна ментово-лавандулова офанзива е отчетлива само върху тъкани и върху мъжка кожа. Попивайки в мен, ароматът раздипля далеч по-женствени прелести – магнолия, орхидея и фрезия и губи от своите лечебни сили за сметка на една кремообразна чистота.



Бъди себе си


е идеята, заложена в името и в самото това ухание. Това наше аз, което призовават с този аромат, е здравото ни аз – кипящо от енергия, оптимистично настроено, амбицираното да остане младо аз. Сила и борбеност ми прелива този флакон и ще включвам неговата банка във венозната си система щом се почувствам напрашена от времето и грижите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар