Добрата критика е лично мнение, поднесено интелигентно. Интервю с критика Чандлър Бър на страницата VPP Портал

15 януари 2011

Tous Touch, Tous




създаден 2006 г.
Eau de Toilette
Olfactive Group: Floral Fruity Gourmand
(снимката е линк за увеличение)


Провокиращ



аромат, с много оптимистично и жизнерадостно послание. Ежедневен вариант за по-топли месеци и за искрено засмени дами. Като започнем от мечето емблема на Tous и влезем в аромата, всичко иска да внуши съвсем младежки дух и присъствие, но не бих отказала и аз енергичния заряд, който ми прехвърля като искра парфюма. Не намирам, че върху моята по-зряла кожа Tous Touch стои наивно или лековато. Напротив, усмивката му ме подмладява, без да ме превръща в гротеска. Оптимизмът на Tous Touch преценявам като мъдър по особен начин, диктуван от добронамереност, не от наивност. Озарен аромат, но без сигнални, младежки фойерверки. За млад дух в независимо от възрастта тяло.


Очаквах

да ме разочароват плодовете, каквато е по презумпция реакцията ми към цветно – плодови аромати. В Tous Touch те са обаче в базисните, не във връхните нотки и присъстват не в буквалистичния си вид, а са по-интелигентно интерпретирани и чудесно балансирани. Цветно е началото на аромата, но и то не е буквално цветно, а напомня качествен лакочистител, без ацетон. Различавам единствено момините сълзи от тези връхни нотки. Момини сълзи с леко покафенели и прецъфтяващи камбанки, преминали силата си и особено приятни по тази причина. Описаната сърцевина и тя е само от цветни нотки, но през нея не преминавам отчетливо, а се слива с малините и боровинките от базисния парфюмен ред. Красиво желирани са за мен тези плодове и ароматът им е останал в дълбочината, не на повърхността. На повърхността се усеща по-скоро резливостта, отколкото фруктозната сладост на малините. Бадеми и ванилия са посочени още в базисните ноти, но са сигурно само украса на този изящно подреден като за изложба гурме десерт, защото не ги разпознавам самостоятелно.



Попаднах


на мнения за паралели на Tous Touch с Coco Mademoiselle (Chanel) и то в базата на аромата. За мен условната прилика е само в ароматното начало. След връхните нотки двата парфюма се отклоняват в съвършено различна посока. Факт е, че не откривам същинска идентичност с нито един от познаваните от мен аромати. Дали това е защото Tous Touch е наистина оригинален като композиция и немасово копиран или пък аз познавам недосатътъчно аромати, не мога да преценя, но бих препоръчала парфюма най-вече на онези, които като мен се дразнят от натуралистично предаваната плодова тема в ароматите. Разликата е като да ти поднесат плодове в чиния и плодове подредени в кристална купа, украсени с майсторство.

Няма коментари:

Публикуване на коментар