Добрата критика е лично мнение, поднесено интелигентно. Интервю с критика Чандлър Бър на страницата VPP Портал

06 октомври 2010

Jasmin Noir , Bvlgari




(от септември, 2008; Olfactive Group: Oriental Floral)


Дъжд от лукс


сякаш ме е навалял - но не до кости, а ме е подминал със смълчани, ситни пръски. Нямал е време да спира по-дълго при мен и е отминал този облак, а аз безпомощно се озъртам и търся капките по себе си, за да уловя мига. Не би, това ухание е като холограма, няма реално място на сцепление с кожата ми, независимо колко близо съм нанесла. То се разстила като мъгла и увисва във въздуха. Като че ли не аз нося парфюма, а се движа в неговата сянка.


Осъзнатата жена


на възраст между 25 и 40 години е била в блендата на „Булгари” при създаване на този парфюм, с идеята, че такава жена е готова да си позволи сравнително по-високата цена на парфюма. За мен обаче този аромат препраща не толкова към платежоспособността на една дама в този прекрасен възрастов диапазон, а към нейната безшумна драма. Овладяната мощ на женската магия изправена срещу все по-отчетливите стъпки на времето – една кротка битка, която всяка от нас води на територията на себе си.

Ноктюрно парфюм

е за мен Jasmin Noir - няма перкусии, няма басови децибели, няма барабанящи съставки или пискливи духови инструменти в оркестъра на това ухание. Свирят само лирични клавири: гардения във връхните нотки, жасмин и бадем в сърцевината, бобова тонка и сладък корен в базисните оттенъци.
Точно заради това си затъмнено, интровертно, драматично звучене, не бих си представила да нося парфюма в офиса или на официална вечеря. Ще го избера за пред камината, за чаша вино - насаме със себе си или с любимия, ще го сложа като бижу, което прикрива първите ми бръчици.

8 коментара:

Жана :) каза...

Обичам този парфюм! Това е аромат който не оставя равнодушни тези, които успеят да го забележат! Защото той е невероятен дори и в това - избира хората, на които да се покаже, и това далеч не са всички, а само най-специалните. Божествен аромат!

vmarinska каза...

Жалко, че мене не ме избра ... :(

Анонимен каза...

разкошен аромат!

Анонимен каза...

Не съм съгласен, че аромата е за пред камината. Ароматът е създаден за да бъде забелязан и той и дамата която го носи .Според мен е като крясък. Изключително плътен и мистериозен, САМО И ЕДИНСТВЕНО ЗИМЕН И ВЕЧЕРЕН!! През топлия сезон действа като отрова :)

morkovianka каза...

Обожавам JASMIN NOIR!Обаче още не съм събрала смелост да си го купя.Страхувам се,че няма да съм от ''специалните'',а толкова се надявам да съм...

stenlym каза...

Линкът към Mon Jasmin Noir случайно или нарочно е към фрагрантика?

morkovianka каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
morkovianka каза...

Бих искала да споделя за Mon Jasmin Noir.
Да сравня бутилките.Черната,стабилно стояща,със златни букви и капачка-сама по себе си бижу и прозрачната,сякаш люлееща се,а прозрачния парфюм прилича на лек коктейл-мисля,че е ясно кой аромат какъв е.
Jasmin noir е толкова мек,гальовен дори,но и надменен.Жената,която го носи е обвита в неразгадаема мистерия,но някакси скритото сексуално желание прозира.Тя е избрала,и чака Той да усети копнежа и...Сам или тя ще му подскаже...Само времето знае!
Mon Jasmin Noir ме изненада с лепкавата си сладост,с абсолютната си противоположност на Jasmin Noir и невзрачността си.Дори с лекомислието си.Очаквах да е някакъв вариант на Първообраза си или поне да го доразвива като тема.
Нищо подобно!
Аз дори не мога да го опиша-някакви цветенца,някаква сладост-като детски бонбонки,мускус...Някакъв аромат,който изобщо не разбирам към коя възрастова група е адресиран.
Как можа BVLGARI да сътвори тази невероятно аморфна смес?Къде са класата и традициите му?
Добре,че имам Първия Жасмин.(Той е ''бялото черно цвете'',защото е рядък,уникален.)Все още стои в гардероба ми.Премиерата му предстои.

Публикуване на коментар