Добрата критика е лично мнение, поднесено интелигентно. Интервю с критика Чандлър Бър на страницата VPP Портал

13 декември 2010

D&G Light Blue, Dolce&Gabbana



на пазара от 2001 г.
Eau de Toilette
Olfactive Group: Floral Fruity


Толкова експлоатиран


аромат, че е можело спокойно да го обрисувам, без да го придобивам. Лятно прохладен и свежичък, несложен, катадневен. Нищо не трепва у мен, докато го нося. Не докосва нито една струна на скритите ми емоции. Симпатично лятно момиче, босоного и усмихнато, с рошава от горещия летен вятър коса, е търсената прицел на този аромат. Загоряло, с лъскава усмивка, то крачи мятайки безгрижно в ръка сандалите си. Леко присмехулно и надменно е това момиче, но има защо – младостта го обожава и то знае това. Погледът му кръжи, жаден за още пламнали мъжки очи. Eдно момиче от многото.


Дори да откривам цветя


в тази лятна композииция, те хвърлят едва забележима сянка, колкото чадърчето в разхладителен коктейл. Цитрусовите плодове са нашарили този коктейл в ярки сигнални цветове, а кубчетата лед на дъното на чашата отразяват така силно слънцето, че инстинктивно отмествам поглед. Етажите на ароматната пирамида на Light Blue са сякаш хоризонтално построени, в една равнина. Каквито и прелести да притежава ароматът, те са на показ от самото начало. Изключение прави една интересна соленина, която наблюдавам в развитието. Тя ще да е тази, заради която асоциирам и аз, като много други, уханието с море. Тази сол не е солта на разпенени вълни, а морската целувка върху кожата, когато водата се отдръпва.


Няма да припламне



страст между мен и това ухание. Ще го запомня като често срещано, дезодорантно, младежко и лятно. Все неща в графата ми минус. Разхладата, която носи, не ми е нужна за географските ширини, които обитавам; морето предпочитам на живо; отдавна съм загърбила момичешкото безгрижие, а освен това мога да се радвам на аромата всеки път щом съм сред лятната тълпа. Поне две от пет присъстващи ще ми припомнят цитрусовата свежест на Light Blue.

1 коментар:

Анонимен каза...

За мен пък Light Blue е ценен именно с това, че не променя неповторимия си аромат. Колокото и парфюми да пробвам и купувам неизменно имам и пo един флакон от него. Той има собствен стил и не може да бъде объркан с никой друг. Другият ми любим парфюм е Chanel 5. От тематичната серия на LancomeBenghal страхотен. За 90% от парфюмите мога да кажа, че ми става лошо от ароматите, които се "развиват" докато дойде остатъчната им нотка.
От нишовите мъжки парфюми ми харесва Red Vetyver наMontale.
Знаете ли къде в България има магазин, който предлага нишови парфюми и могат да се тестват?

Публикуване на коментар