Добрата критика е лично мнение, поднесено интелигентно. Интервю с критика Чандлър Бър на страницата VPP Портал

30 януари 2011

PG16 Jardins de Kerylos, Parfumerie Generale




лансиран 2006 год.
Eau de Toilette
Unisex
Olfactive Group: Woody



Подарих си

течно лято, избирайки този парфюм. Ранно, неопърлено лято, зелено и влажно още. Един прекрасен аромат за слънчев и топъл ден, с нежно и чисто ухание. Свежо и радостно звучи и мога да си го представя като ежедневен избор на дами от всяка възраст, въпреки, че първоначалната ми асоциация е винаги младо и засмяно момиче. Дълго се чудих защо е лансиран като унисекс и защо е поставен в Woody групата Jardins de Kerylos, докато просто се сетих да парфюмирам любимия си съпруг. Едва тогава открих дървесно лико, прясно обелено и уханно.


Чии

са тези прекрасни градини – е първото нещо, което поисках да узная веднага след първото парфюмиране. Kerylos не ми говореше нищо, но откривам с това име едно ексклузивно място за почивка на френската Ривиера - гръцката вила Kerylos. Седнал върху самия бряг на Средиземно море, между Ница и Монако, малкият замък Kerylos предлага телепортация в древна Гърция и е предпочитано място не само за почивка, а и за романтични сватбени приеми. Колкото повече разглеждам галeрията в официалния сайт на това изключително място, толкова повече се убеждавам, че именно то е дало името на парфюма.



Не откривам

на тези снимки тръпчивите зелени смокини, които са абсолютната доминанта на аромата. Виждам обаче, огромни нацъфтели лянове, които помня от детството си и от нашата тераса. В ароматния състав на Kerylos са посочени единствено зелените ноти и смокиновите листа, които дори и най-неопитния нос веднага би открил, но бях убедена, че има и особени цветя. Сега съм склонна да вярвам, че това са именно лянове. Неузрели, твърди смокини, зелени и сочни треви и лянове, примесени със слънце и носени от морски бриз – това е за мен оригиналната комбинация на Jardins de Kerylos.



Всяко парфюмиране


с този аромат на Parfumerie Generale ме изпълва с тонус и оптимизъм. Приисква ми се да е лято, да лежа в тревата и да чувам само мърморенето на скакалците, чието спокойствие съм нарушила. Приисква ми се да рисувам или пея, въпреки, че не умея. Харесвам парфюма повече върху себе си, отколкото върху мъжката кожа. Много по-ефирен, изтънчен и оригинален ми се струва. Няма го типичното усещане за лукс, но той присъства категорично - под формата си на оригинална, рядко срещана и строена с артистичен усет ароматна композиция. Дали защото са естествени съставките, без алкохолни примеси, но и в този нишов аромат ми липсва трайност. Независимо от факта, парфюмът остава трайно в предпочитанията ми и е първата ми истинска находка от нишовия парфюмен пазар.

1 коментар:

Анонимен каза...

Ей как хубаво си го описала Натали! Радвам се, че ти е допаднал, пък снимката е просто в десятката! Парфюмната фотография много ти се отдава.За Коромандела какво ще кажеш? Habe ich dich mit ihm angefixt?
Поздрави от Ренито

Публикуване на коментар