Добрата критика е лично мнение, поднесено интелигентно. Интервю с критика Чандлър Бър на страницата VPP Портал

26 февруари 2011

Love in White, Creed






въведен 2005 г.
Eau de Parfum
Olfactive Group:
Oriental Floral


Ако абстрактните

чувства и емоциите можеха да ухаят, то модерен дух и бунт срещу конвенционалното, щях да оприлича на Love in White. В този флакон не става дума за любов, а за различното. Различната цена*, различната жена, различното изпълнение на белоцветен парфюм. Много съвременна и свободна интерпретация на белите цветя в парфюмните ноти, много универсален елеганс в стил Cop Copine, ми поднася парфюмът. Младо и енергично звучи и въпреки, че не нося ленен панталон над високи обувки с преплетени каишки, нито гардеробът ми е основно бежов, мога да си сервирам порция от този стил чрез аромата. Чистата му линия е като излязла от модно списание или като от филм с известна главна актриса: гледката така ме разтърсва, че взимам решение за поредната диета и промяна на режима си. Свобода и независимост ми предлага още за парфюмиране Love in White. Със сигурност не ухая така сладко и плътно като с униформеният Alien (Thierry Mugler), нито фамозно женствено, още по-малко съм жената вамп от Ange ou Demon (Givenchy), когато избирам Love in White. Ухая различно и почвам несъзнателно да стъпвам крак пред крака, отривисто.


Портокаловите


нарциси от връхните нотки са особено свежи и радостни, за съвсем кратко. След секунди, всичко до кожата става на хубав крем, нито мазен, нито хидратантен – крем с оптималната чистота и гъстота. Така ми се приисква още от него, но той остава върху кожата или блотера, а наоколо се носи странен, тревист, летен аромат. Не на окосени полски треви, ами на треви близо до вода. Това трябва да е оризът от сърцевината, с който за пръв път се сблъсквам в парфюмна бутилка. Добре, че първо си подредих асоциациите и после погледнах нотките, иначе щях да търся сигурно варен ориз, ориз с мляко и канела или суши ориз. Никога не съм виждала на живо оризище и не знам как мирише, но сега ми се струва невъзможно да го объркам – толкова характерна тревисто влажна миризма е. Безпогрешно различавам ирисът от ароматната сърцевина и ако го обичате в парфюмите, тук е много и силно изразен. Магнолия и ванилия са базисните ноти на Love in White, но както често ми се случва в нишовите парфюми или не стигам до тях или пластовете са разбъркани, защото магнолия намирам още в началото, в чудесния крем върху кожата ми, но не и около мен. Данните за ароматната пирамида са различни в официалния сайт на парфюмната къща и останалите източници. Драмата на парфюма е не в различната информация, а в това, че остава силно раздвоен – това, което ухае върху кожа или друга материя, не е онова което се носи на повърхността. Около мен витае тревистия ориз и ирисът само. Ако това е драмата, то трагедията е, че с бавното си изсъхване Love in White започва да се приближава много съмнително до Jesus Del Pozo In White (Jesus Del Pozo). Зелените оризови оттенъци го спасяват от болничната белота на Jesus Del Pozo In White, но връзката е недвусмислена и съм категорично убедена в нея след паралелните тествания.



Тъжила съм


се често, че не мога да възприема белоцветните парфюми и остават за мен анемични или направо безкръвни. Love in White се превръща в такъв сравнително късно и е за мен компромисен вариант. Ако можеше креместите цветя от кожата да се излъчват и по-надалеч, парфюмът щеше да се приземи право в сърцето ми. Засега остава само най-добрият и траен белоцветен аромат, който познавам.

Creed


е може би най-старата фамилна парфюмна къща - създадена през 1760 г. Почувствах се засрамена, че научих за нея едва преди половин година. В мое извинение говори фактът, че Creed е нишов бранд, с около 60 аромата, а основно е обслужвал кралски особи. Кралските цени на парфюмите и фактът, че до нас стигаха малко имена, също са оневиняващи. Сега обаче, любопитството ми е задвижено и с голямо нетърпение очаквам запознанството си с Creed Fantasia de Fleurs.
____________________________________________________________________________________

* 75 ml Spray £142.00

Няма коментари:

Публикуване на коментар