Добрата критика е лично мнение, поднесено интелигентно. Интервю с критика Чандлър Бър на страницата VPP Портал

23 декември 2010

D&G Anthology L`Imperatrice 3, Dolce&Gabbana



въведен септември, 2009
Eau de Toilette, unisex
Olfactive group: Floral Aquatic


Тотално се е разминал


с гръмкото си име този аромат. Очаквах много повече от една императрица, пък било то и вдъхновена от картите Таро, какъвто е случаят с цялата колекция Anthology . Нищо достойно за императорска или дори придворна особа не откривам в този аромат. Той няма тежестта, нито притежава лукс за целта. Несъответствието с подбраното име далеч не е единственото, с което не мога да се съглася. С нищо не мога да оправдая и принадлежността към цветните аромати, която му е приписана. L`Imperatrice 3 си е откровено плодов аромат, с нескъпо присъствие и натрапваща се свежест, характерни за ароматизатори и дезодоранти. Не на последно място изразявам и несъгласието си с унисексуалността на този парфюм. Освен ако не говорим за съвсем неориентиран тийнейджър, отказвам да си представя L`Imperatrice 3 върху мъжка кожа. Съвсем младо е и момичето, което си търси ароматът. Само едно младолико присъствие може да оправдае този парфюм. Не, че ще изглежда по-малко повърхностен или по-малко наивен, просто ще се вписва по-добре в картината.



Диня и киви



са виновните за нелуксозното звучене. И докато в естествения им вид мога да се зарадвам на сочната им свежест, то в L`Imperatrice 3 я намирам за елементаризирана и за огромна вреда на аромата, дори химизирана. Несериозно ми е присъствието на тези, а и въобще на плодовете в парфюмите, когато са оставени да властват над аромата без надзор. За чисто плодови ухания би трябвало да са достатъчни дезодорантните рафтове и тези с енергизиращи летни спрейове. Цикламата в L`Imperatrice 3 е цветно малцинство и по никой начин не се противопоставя на плодовия, разхлаждащ коктейл. Мускусът от комбинацията далеч не я спасява, а само придава известна, но слаба дълготрайност, колкото да удължи агонията ми. Като прибавим и акватичните нотки в парфюма, въпросът с взаимните антипатии е решен за мен.


Успя все пак



да ме заблуди L`Imperatrice 3 при предни два, обстойни теста, че е нещо повече от летен и дезодорантен, фруктов спрей. Докато го усещах само периферно, го намирах приятно свеж, но твърде масов. С детайлизиране на тестовете ми на реакцията му с кожа и тъкани, свежестта му ми идваше все повече преекспонирана и евтинееща. Допускам, че в летни горещини би бил по-подходящ, но дори и тогава мога да си го представя на съвсем млада, безгрижна още дама. И въпреки, че ще я заобиколя тактично, щом усетя аромата, дълго ще ме мъчи в ноздрите усещането за среща с псевдолукса.

1 коментар:

Anna каза...

Въпреки че вкусът ни към парфюми като цяло е доста различен, тук се подписвам с две ръце - абсолютно същите са и моите впечатления от "Императрицата". Аз, за разлика от теб, обичам акватичния спектър - въздушни ухания, които миришат на озон и прохлада. Забелязала съм, че повечето парфюми, които харесвам, съдържат пъпеш, краставица или диня - тъкмо динята ме подведе в случая с "Императрицата". Разочарованието ми беше огромно - парфюмът мирише евтино, натрапчиво плодово и неопределено. Да, "фруктов сироп" е доста точно определение.:)
Между другото, подобни са впечатленията ми и от "Луната" от същата серия - тя беше малко по-поносима, но като цяло подобна на "Императрицата". И двата парфюма ги подарих на приятелки и с това приключих експериментите с "Антологията".:)

Публикуване на коментар