Добрата критика е лично мнение, поднесено интелигентно. Интервю с критика Чандлър Бър на страницата VPP Портал

06 декември 2010

True Star, Tommy Hilfiger



лансиран 2004 г.
Eau de Parfum
Olfactive Group: Floral Fruity


Условно посветен

на една истинска звезда – Бионсе, този съвременен аромат си е всъщност най-обикновен реверанс към младата парфюмна публика. Силно акватичен, свеж, младежки интензивен, без да е плътен, е True Star. Небрежно спортно облекло и атлетични млади дами са му нужни за да не стои посредствено, но дори тогава би бил ежедневен и обикновен. Несъвместим и дори дразнещ би бил за мен в работна обстановка, отива му повече свободното фитнес време. Заради силното му акватично присъствие, го причислявам към прохладните летни аромати, но истината е, че никой сезон не би накарал ароматът да заблести по-оригинално, няма дълбочинните пластове за целта. Едно от многото ухания за масова потреба.



Ароматното начало


е непоносимо акватично за мен. Единствените нотки, които не мога да оценя и възприемам като посредствени и нелуксозни са акватичните. Това ме прави лош референт на True Star, но ако сте почитатели на водното присъствие в парфюмите, си отбележете този екземпляр като ярък техен представител. В True Star аква присъствието е толкова наелектризирано, че фосфоресцира. Алдехиди, орлови нокти, пъпеш и цитруси, подплатени с мускус, са останалите ароматни компоненти. От всички тях доловими са осезателно цитрусите и то в лицето на един горчив грейпфрут, на който се радвам чак при добре изсъхнал аромат, неразводнен от връхните ноти. Допада ми неговата тръпчивост, сякаш не сок или кора, а трески от самият плод са използвани. Добре обелени от горчивите ципи, тези грейпфрутови стърготини са едновременно узряло сладки, хрупкави и леко нагарчат. Мускусът в базата затопля усещанията, но трудно се изчаква дотогава.



Опознаването на този аромат



може да ми е от полза единствено, ако избирам непретенциозен подарък за тийнейджърка или съвсем млада моя близка. Знам, че подобни аромати се харесват особено много на тази възрастова група, но дори това няма да заличи неприятното ми чувство, че правя компромис със собствените си критерии за добър подарък. Макар, че е парфюм, този аромат носи характеристиките на дезодорант, като изключим добрата му трайност. В собствената ми парфюмна класация True Star клони към местата с минус пред цифрата. Малкото аромати на Tommy Hilfiger, които познавам, не успяха да ме ентусиазират за по-нататъшно изучаване.

Няма коментари:

Публикуване на коментар