Добрата критика е лично мнение, поднесено интелигентно. Интервю с критика Чандлър Бър на страницата VPP Портал

05 октомври 2010

Ombre Rose L'Original, Jean Charles Brosseau



(на пазара от 1981 г.)

Течна пудра или деликатност под капачка*

Колко много мека и сияйна деликатност съм пропуснала за тези тридесет години (откакто съществува), в които не съм открила уханието? Сега наваксвам, благодарение на една захарна принцеса, която ме запозна с парфюма. Разглеждайте ме като патологичен случай на шипрова зараза, т.е. всяко друго ароматно творение, лишено от мощта и индивидуализма на шиприте, е обречено на фиаско при мен. Не и Ombre Rose L'Original, обаче! За мен това е най-фината, деликатно омаслена и втечнена пудра, до която съм се докосвала.

Играта на розата?

Далеч по-обучени носове от моя, си задават въпроса: къде е розата от името на парфюма? Съвсем резонна е питанката – тук розата не е типичната зной, а е неразсънена още, неразтворена пъпка, която се кокори любопитно и плахо разгръща своите чашки. Макар и не в своята сила обаче, розата в този аромат, е попила достатъчно Слънце, за да не е безволева. Ombre e името на една антична /ХVІІ – ХVІІІ век/ игра на карти, в която триковете са позволени. Такива трикове си прави и уханието – уж е парфюм, но посланието е чистота на тялото и духа, наивна невинност.

Пудреният коктейл

е забъркан още от 17 съставки, освен розата, сред които иланг-иланг, момина сълза, сандалово дърво, канела, мед, ванилия… Всички те са толкова добре припаснати, че уханието във всеки един момент от своето развитие гали като с пухче /помните ли ги онези пухчета от тоалетките на мама?/

Слоудаун ефектът

Със своята невинна деликатност, този аромат има удивителното свойство да забавя нещата около вас. Сякаш съм в каданс кадър, така бавно и лениво се сменят картините около мен. От съображения за сигурност не си позволявам да нося парфюма зад волана – приятно разсеяна и размечтана се рея в неговите облаци.


Какво все пак да очаквам?

Колкото и да сте изнервени и поомачкани от труден ден, няколко капки от тази игрива роза, ще ви релаксират неимоверно. Ще ви пренесат при малките феи на цветята, чиито вълшебни пръчици пръскат сияйни искри. Опитайте и пак ще си говорим!

* - с това свое излияние искам да благодаря на Атти, която ми препоръча парфюма.

1 коментар:

Атти каза...

И аз благодаря, че скромната ми препоръка е намерила място в сърцето ти и е успяла да покълне и разцъфне. Направила си прекрасно място тук, ще се навъртам честичко :)

Публикуване на коментар